Moderné marketingové nástroje, ktoré zvyšujú - Kancelária | moja Nitra
 
moja Nitra - informačný portál, zoznam firiem
Kancelária v Nitre - magazín moja Nitra
hľadať: 
 

Moderné marketingové nástroje, ktoré zvyšujú dopyt rýchlosťou blesku

dátum pridania: 23.01.20-19:30

Všetky nástroje marketingu sa časom menia, rastú ich nové funkcie alebo sa naopak stávajú zastaranými. A ani digitálne nástroje nie sú výnimkou. Ich dopyt po online podnikaní závisí od schopnosti priniesť obchodu potrebnú konverziu čo najskôr.

Pre tých, ktorí potrebujú výsledky tu a teraz, máme 3 digitálne marketingové nástroje, ktoré sú rýchle a aktuálne najviac žiadané. 

1. Kontextová reklama

Nezáleží na tom, koľko investujete do optimalizácie vašich stránok, podľa toho, čo vyhľadávate, vám bude Google predstavovať a reklamovať tie internetové obchody, ktoré spúšťajú kontextové reklamné kampane. 

Tento typ reklamy je umiestnený vo výsledkoch vyhľadávania pre určité kľúčové slová, kde sa zobrazuje na prvých troch miestach. A pomôcť vám ju správne a rýchlo nastaviť pomôže online marketingová agentúra.

online marketingova agentura

2. Remarketing

Jedná sa o typ kontextovej reklamy, ktorá vám umožní ukázať a získať publikum, ktoré už navštívilo vaše stránky a prezeralo si tovar, no nič ich nezaväzovalo k cieľovej akcii alebo nákupu. 

Remarketing vám umožňuje zobrazovať reklamy používateľom, ktorí vás z nejakého dôvodu navštívili. Je to jeden z najlepších nástrojov na konverziu, pretože s jeho pomocou môžete komunikovať s publikom, ktoré už pozná vašu značku alebo produkt. 

Správna remarketingová stratégia vám umožňuje vracať používateľov a motivovať ich ku kúpe, ako aj predávať produkty návštevníkom, ktorí už uskutočnili nákup v internetovom obchode.

3. E-mailové zásielky

Email marketing je pravdepodobne najúčinnejším spôsobom, ako podporiť predaj. Napriek hojnosti iných nástrojov, e-mail zostáva lídrom pre komunikačné podnikanie s cieľovou skupinou.

E-marketing je jedným z nákladovo najefektívnejších spôsobov propagácie vašej firmy bez ohľadu na to, či ste si stanovili cieľ vytvoriť svoju značku alebo predať viac produktov.

Je najúčinnejším kanálom na oslovenie publika a možno ho použiť na dosiahnutie množstva rôznych cieľov, preto by ste pred jeho využitím mali popremýšľať aj o tom, čo chcete dosiahnuť.

Avšak, pokiaľ vám tieto veci moc ale nehovoria, oslovte radšej odborníka – dobrú digitálnu agentúru, ktorá by si mala so všetkým poradiť a dostať vás na požadované miesta pomocou tých najlepších nástrojov online marketingu.

 

 

foto: sutterstock




 poslať článok mailom  vytlačiť článok